Frisse visuele identiteit voor een betere match

Forsa wil de zorgkwaliteit in de kinderopvang een boost geven. Sterker nog: in 2025 wil het bedrijf dat professionals in de kinderopvang stressvrij en ontspannen hun werk kunnen doen. Een missie die om krachtige communicatie vraagt, met een herkenbare stijl die past bij Forsa. En daar mochten wij voor zorgen.

Betere match     

Forsa was in uitstraling, website en huisstijl verouderd. Het sloot niet meer aan bij deze tijd en daardoor ook niet meer bij de zorgprofessionals. Eigenaresse Nathalie zag ook wel: er moest iets veranderen. Maar wel met de voorwaarden dat het niet te vastomlijnd zou zijn. “Ik wil lekker kunnen spelen met de verschillende elementen van mijn huisstijl.”

Buiten de lijntjes kleuren   

Kan jouw huisstijl ook wel een frisse wind gebruiken?
Wij helpen je graag met het vinden van de juiste visuele match.

De vier Forsa kleuren

Na een uitgebreide kennismaking, startten we met het vormgeven van de huisstijl. Forsa richt zich op vier belangrijke pijlers: training, webinars, coaching en interim. Die pijlers hebben we eigen kleuren gegeven, waarmee de communicatie duidelijker en kleurrijker wordt. Samen met het beeldmerk en de nieuwe website staat de visuele identiteit van Forsa nu als een huis.
Opdrachtgever: Forsa Pedagogiek
Concept: Webdesign, Branding, Grafische marketing

Dit heeft Forsa Pedagogiek gezegd, fijn!

Frederique van der Laan

Andrea heeft mijn website gemaakt, ik ben heel blij met het resultaat! Samenwerken met Andrea is een feestje: Andrea sluit goed aan bij mijn vraag/beeld/verwachting, vraagt door, zoomt uit, schakelt snel, heeft goede ideeën en is heel fijn om mee samen te werken!